اعلان پروژه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها

Ezatullah_admin
اعلان پروژه  تهیه و تدارک  پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها

Publish Date

Closing Date

Location کابل

اداره اکادمی علوم امارت اسلامی افغانستان ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها  اشتراک نموده وسافت شرطنامه مربوط را در بدل 1000 افغانی از آمریت تدارکات، ریاست عمومی مالی و اداری اکادمی علوم به دست آورده، آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تــــدارکات طور ســر بستـه از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 10:00 قبل از ظهر بتاریخ 23 جوزا سال 1403  به آمریت تدارکات اکادمی علوم واقع شهرنو سرک شاه بوبوجان، شهر کابل، افغانستان ارایه نماید.آفر های نا وقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد.

تضمین آفر به شکل تضمین بانکی و یا هم نقدی مبلغ 90000  افغانی و جلسه آفر گشایی به ساعت 10:00 قبل از 23/3/1403 در شعبه آمریت تدارکات اکادمی علوم افغانستان تدویر میگردد.

 

اعلان پروژه  تهیه و تدارک  پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها

More tenders

شنبه ۱۴۰۳/۳/۵ - ۱۵:۴۶ کابل
Background image

اعلان برنده گی پروژه تهیه و تدارک قرطاسیه باب برای سال مالی 1403 اکادمی علوم

بدینوسیله به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود اینک  اکادمی علوم پروژه تهیه و تدارک قرطاسیه باب مورد نیاز این اداره دارای نمبرتشخیصیه ASA/1403/G . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲ - ۱۳:۲۵ کابل
Background image

اعلان پروژه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها

اداره اکادمی علوم امارت اسلامی افغانستان ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها  اشتراک نموده وسافت شرطنامه مربوط . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۴۲ کابل
Background image

اعلان برنده گی پروژه تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب برای سال مالی 1403 اکادمی علوم

بدینوسیله به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود اینک اکادمی علوم پروژه تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب مورد نیاز این اداره دارای نمبرتشخیصیه ASA . . .

Back to tenders