اعلان داوطلبی پروژه چاپ ( ۱۵) مورد کتب و مجلات اکادمی علوم

Ezatullah_admin
اعلان داوطلبی پروژه چاپ ( ۱۵) مورد کتب و مجلات اکادمی علوم

Publish Date

Closing Date

Location kabul

اکادمی علوم از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه چاپ (۱۵) مورد کتب و مجلات دارای ها دارای شماره تشخیصیه داوطلبی (AS/02/NCB/1400) اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوط را از آمریت تدارکات اکادمی علوم بدست آورده آفرهای خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ۲۱ روز به آمریت تدارکات اکادمی علوم واقع شهرنو روبروی تانک تیل شهرنو کوچه شاه بوبوجان ارایه نمایند آفرهای ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذریش نمی باشد

More tenders

شنبه ۱۴۰۳/۳/۵ - ۱۵:۴۶ کابل
Background image

اعلان برنده گی پروژه تهیه و تدارک قرطاسیه باب برای سال مالی 1403 اکادمی علوم

بدینوسیله به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود اینک  اکادمی علوم پروژه تهیه و تدارک قرطاسیه باب مورد نیاز این اداره دارای نمبرتشخیصیه ASA/1403/G . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲ - ۱۳:۲۵ کابل
Background image

اعلان پروژه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها

اداره اکادمی علوم امارت اسلامی افغانستان ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات وسایط نقلیه و جنراتور ها  اشتراک نموده وسافت شرطنامه مربوط . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۴۲ کابل
Background image

اعلان برنده گی پروژه تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب برای سال مالی 1403 اکادمی علوم

بدینوسیله به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود اینک اکادمی علوم پروژه تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب مورد نیاز این اداره دارای نمبرتشخیصیه ASA . . .

Back to tenders